background img

Noutati

Tort de ciocolata- amandina

Cum a aparut tortuletul?
In urma cu mai bine de 6 luni mi-am facut abonament la sala.....acolo m-am imprietenit cu instructorii, cu ceilalti colegi, le-am impartasit din pasiuniea mea, le-am daruit prajituri si astfel s-au legat prietenii frumoase. Bine, bine ...dar ce legatura are un tort de ciocolata cu faptul ca legi prietenii acolo unde  te chinui 3 ore sa dai jos ce ai pus mancand o bucatica din tortul in cauza? 
Pai....o colega de " topait" m-a recomandat unei cunostinte sa-i fac tortuletul mai jos pozat pentru o ocazie speciala din viata ei. 
Mirela ii taie motul celui mai mic ingeras al ei si s-a gandit sa se indulceasca......sanatos( asa cum m-a si recomandat Valentina, " Alinuta care gateste sanatos" ).
Sa aveti parte de o petrecre frumoasa dragilor, ma bucur enorm ca v-am cunsocut si ca pe lista oamenilor frumosi, am mai asterut un nume. 
Te pup Mirela! 

Reteta tortului o gasiti aici.
Cu specificatia ca am inlocuit zaharul din blat, cu indulcitor din stevie. 













CREMA








Cu dragoste,
Alinuta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts