background img

Noutati

Relaxare in piata

Vineri dupa ora pranzului incep sa ma agit, ma foiesc de colo pana colo, imi fac planuri, fac schite, desenez, citesc bloguri culinare, pe scurt incep sa ma organizez pentru weekend.
Pe mine sambata sau duminica, cel mai des, pe la ora 9-10 dimineata ma gasesti in piata, in piata la Obor. Ador piata, mai ales aceasta piata. Imi aduc aminte cum mergeam cu mamaie in fiecare saptamana si colindam toate colturile, pana si cele mai ascunse, vedeam tot felul de oameni, auzeam tot felul de dialecte, iar mamaie avea destula rabdare sa ma invete ce si cum sa cumpar. Veneam acasa incarcate pana la refuz, spalam si aranjam tot ce am cumparat ( era litera de lege sa le punem imediat la locul lor ) si ne apucam sa le pregatim.
Deci, mi s-a dezvoltat si pasiunea pentru a procura materia prima pentru preparatele mele.

Saptamana asta am ajuns in piata si am zis ca trebuie sa imortalizez momentele de acolo, taranii cu tarabele pline, covorasele de flori, taraba prietenei mele cu seminte si tot ceea ce ma inconjoara. 

Zis si facut! 

Dragilor, va prezint oborul primavara! 





Revin cu poze cu cirese si capsune! <3 



Cu dragoste,
 Al(b)inuta

2 comentarii: Leave Your Comments

Popular Posts