background img

Noutati

Pui marinat in unt de arahide

Mi se intampla foarte des, sa merg prin piata, printre tarabele pline ochi si sa-mi vina in minte diverse retete, care mai de care, din combinatii uneori bizare. Asa s-a intamplat si cu urmatoarea reteta, am luat arahide, patrunjel, rosii cherry si alte plase pline si m-am gandit, cum ar fi sa fac un pui marinat in unt de arahide? Zis si facut!
M-am intors acasa si m-am pus pe treaba.

A iesit o salata fantastica, cu un pui dulce-picant demential!!!


INGREDIENTE ( pt 2 persoane )

pentru marinata:
2 linguri unt de arahide homemade
1 lingura plina cu dulceata de ardei iute
1 lingurita mustar
patrunjel
piper
fulgi de chilli
1 lingura otet balsamic
3 linguri lapte
1 lingurita sos de soia
1/2 piept de pui

Le amestecam si lasam 1/2 de piept de pui feliat. Lasam carnea la mariant cat mai mult si cata rabdare avem, timpul ideal ar fi 6 -8 ore sau peste noapte.

pentru salata:
2 linguri fasole boabe fiarta
2 linguri porumb fiert
2 legaturi patrunjel
cateva rosii cherry
fulgi de chilli
1 lamaie stoarsa

Pipetul l-am facut in tigaie delimano, 3 minute pe fiecare parte.
Amestecam ingredinetele pentru salata, o montam in farfurie si adaugam pipetul peste ea. Asezonam cu putin sos ramas de la fasolea boabe.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts