background img

Noutati

Mancare de mazare

Manacarea mea preferata in copilarie....MAZAREA.

Cand eram copil nu mancam carne. Alerga mamaie dupa mine cu pieptul de pui asezat strategic pe farfurie, cu muschiuletul de porc fript, sau perpelit pe gratar, gratar afara la carbuni, sa manance copilu', iar acum ma indop cu friptane, ca de, am nevoie de proteina mon cher, sa intretin muschiuletul, cum spune o prietena.
Deci, cand aparea mazarea era fericire pentru ca o facea fara carne.
Mamaie face cea mai buna mancare de mazare din tot universul. E dulce, foarte dulce si cu mult marar. Am invatat sa mananc prima mazare din an, cu friganele. Asa am facut si azi, mazare noua si friganele pentru cei dragi.

Poftiti la masa!

INGREDIENTE:
Pentru mancarea de mazare: 10 portii, ca de, suntem multi mon cher
4 kg mazare noua, au ramas aproape 3  kg dupa ce le-am curatat
3 legaturi ceapa verde
5-6 linguri de sos de ardei capia si rosii
3 linguri pasta de tomate
3 legaturi marar
sare
piper


Inabusiti ceapa in apa, sosul de ardei, pasta de tomate si rosiile.
Adaugati mazarea si apa fiarta de preferat, cat sa acopere bobitele.
Toata cratita merge la cuptor pana e gata. Aprox 20-25 de minute. Condimentati si adaugati mararul tocat marunt.

Pentru friganele:
1 paine feliata
3 oua
o cana lapte
3 linguri zahar
1 lingura faina

Batem ouale cu laptele, zaharul si faina si tavalim feliile de paine
Le prajim in ulei incins


Cu dragoste,
Alb()inuta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts