background img

Noutati

Ciuperci pleurotus cu fasole rosie



Am luat aceste ciuperci, pe care le-am uitat in frigider vreo 3 zile ...ma gandeam ce sa fac cu ele..
Ele mergeau bine fripte, intr-o salata cu hrean, sfecla, dar nu prea aveam chef la ora 23:30 cand am ajuns acasa si mi-am adus aminte de ele, sa fac fum in bucatarie de la gratar. Ma gandeam si la un sos de vin alb si smantana, dar tocmai venisem de la sala si era pacat.....nu de vin sau de smantana proaspat cumparata, ci de munca mea pe banda. Asa ca m-am decis sa le arunc intr-o tava, sa presar piper si sare si sa-mi vina vreo alta idee in timp ce ma imbaiam.
Zis si facut! Ele s-au patruns bine in cuptor pana mi-am terminat eu treaba, iar cand ma duceam sa le monitorizez starea " de spirit ", am dat peste niste conserve cu fasole ( cumparate odata cu ciupercile ), repede m-am gandit ciupercile = proteina, fasolea rosie = proteina si uite asa am ajuns la asta.

INGREDIENTE
500 gr ciuperci pleurotus
1/2 conserva fasole rosie ( cu tot sucul din conserva )
3 linguri fasole cu chilli, tot din conserva
5 linguri pasta de ardei capia
sare
piper
2 legaturi de patrunjel

Ciupercile le aruncam in cuptor cu sare si piper, dupa ce se patrund bine, adaugam celelalte ingrediente si le mai lasam 5 minute sa fuzioneze gusturile.
Stingem cuptorul si le mai lasam inca 10 minute cu el stins





Cu dragoste,
Al(b)inuta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts