background img

Noutati

Shirataki

PASTE 0 CARBOOOO
Incep prin a-mi exprima iubirea atat pentru paste cat si pentru branzeturi.
Daca imi oferi branza (orice fel de branza), ochisorii incep sa-mi luceasca, inima sa-mi bata si burtica sa-mi chicoteasca de fericire, dar mintea imi refuza de cele mai multe ori aceste mici placeri, sau sa le spun combinatii fatale ( proteina-corbo) si are grija sa ma coboare de pe norisorul meu de cascaval si cannelloni...... pe un camp de laptuci.
Insa, cand exagerez cu mancatul cateva zile la rand, zile in care nu ma duc nici la sala simtindu-ma vinovata, constiinta are grija de mine. Ma perpeleste ca pe un mic pe gratar si-mi tot repeta bad girl, bad girl... Cum ziceam, dupa zilele de sarbatoare daca mai si pofta de paste cu branza ( sau nu am apucat sa le mananc fiind prea ocupata cu 5 sortimente de ciocolata), recurg la un truc....paste shirataki. Paste zero carbo, law fat..... pe scurt zero calorii.
Sa purcedem...
 INGREDIENTE:
  • 1 pachet de paste
  • 50 gr cascaval
  • 50 gr telemea de oaie
  • 50 gr feta
  • sare
  • piper
  • dragoste

  • Fierbem pastele conform indicatiilor de pe pachet
  • Adaugam branzeturie si amestecam aproximativ 4-5 minute dupa care stingem focul.
  • Le lasam sa se odihneasca 5 minutele si le servim.



Cu dragoste,
Alinuta


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts