background img

Noutati

Nuci umplute

Mos Nicolae s-a gandit, anul acesta sa ma angajeze sa-l ajut cu impartitul cadourilor si mi-a oferit un salariu micut, pe care l-am refuzat desigur. Nu este necesar sa te plateasca nimeni sa imparti fericire, ar fi nedemn, deoarece oamenii sunt facuti sa se hraneasca cu fericirea, linistea si bucurille pe care le " provoaca " celor din jur. Cand oferi cuiva chiar si o bomboana de ciocolata, iar el se bucura si zambeste, pentru tine e suficient si-ti spui in gand " Misiune indeplinita "!
Nu ai nevoie de bani multi sa inveselesti pe cineva, bine acum nu neg ca si un telefon/masina sau o pereche de pantofi nu ti-ar aduce in suflet o fericire greu de stapnit, dar nu totul se rezuma la asta....si cum spuneam, un zambet valoreaza mai mult dcat orice cutit din ceramica ( in cazul meu), sau orice geanta din ultima colectie a unei firme pe care evit sa o amintesc aici.

Revenind la noul meu job in depatamentul lui mosu, am sarit sa-mi indeplinesc indatoririle din fisa postului cu un platou de saratele si unul de nuci umplute pentru oamenii frumosi cu care imi incep si imi sfarsesc fiecare zi. Colegii de la serviciu si de la sala ( va pup dar si instructorii care ma omoara zilnic fara pic de remuscare. 


INGREDIENTE 

COJILE

  • 1 borcan smantana ( 1 pahar din plastic cum se vinde smantana varsata, eu am un pahar de ceva timp si-l folosesc strict pentru aceasta reteta)
  • 1 unt / untura topit/a
  • 3 linguri zahar
  • 2 fiole esenta rom
  • 3 plicuri zahar vanilat
  • 1 plic praf de copt
  • 1 kg faina

Se amesteca toate ingredientele, se formeaza bilute si se coc atent pe foc.

CREMA

  • 2 cani zahar
  • 2 cani apa clocotita
  • 4 oua
  • 4 linguri faina
  • 4 linguri cacao
  • 150 gr unt
  • 3 fiole esenta rom
  • Se amesteca ingredientele uscate si se adauga apa fiarta peste, se omogenizeaza si se fierbe pe foc inca 10 minute. 
  • Dupa ce se raceste putin se adauga esenta de rom si untul.







Cu dragoste,
Alinuta



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts