background img

Noutati

Crochete de cascaval si friptura.

Sfat: IN AJUNUL CRACIUNULUI NU SE FAC CUMPARATURI!!!!!
De ce??? Pentru ca vezi crochete de cascaval in cosurile oamenilor, iar la raft nu mai gasesti!!!!
Asa ca m-am dus bosumflata acasa si mi-am facut eu. Forma identica, gust....astept feedback dupa ce imi incercati reteta.

INGREDIENTE:

Pentru Bulete:
  • 4 cartofi fierti
  • 200 gr cascaval 
  • 150 gr parmezan ( sau un cascaval mai tare )
  • 2 oua mari / 3 galbenusuri 
  • 2 linguri faina
  • sare
  • piper
  • Cartofii de ferb si se blenduiesc, adaugam cascavalul si parmezanul ras. ouale, faina si mirodeniile. le-am dar forma cu mana ( a doua zi de Craciun cand le-am facut aveam tot timpul ), dar le puteti face bilute.
Friptura:
  • 1 kg de pulpa de porc
  • 1 capatana de usturoi
  • cimbru
  • 1,5 l vin 
  • 5 linguri otet balsamic
  • 2 linguri sos de soia
  • 2 linguri miere 
  • Carnea se spala si se festoneaza, iar din celelalte ingrediente facem o marinata pe care o turnam peste friptura si o lasam la cuptor pana se rumeneste.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts