background img

Noutati

Tort ciocolata

Am trecut peste cuvantul Andreei cu privire la tortul ei, ea saraca vroia un tort simplu, fara decoratiuni, fara floricele,maimutoi, bomboane si alte cele,dar nu prea m-am stapanit si i-am facut cativa nasturei din ciocolata. Nasturei??? 
Poi hai sa zic de ce!
Micuti si draguti pentru mine aceste bobite cu gaurele semnifica o schimbare, daca cosi chiar si un nasturel pe orice haina, pe orice panza, aceasta se schimba, e ceva nou, ceva schimbat, ceva mai frumos. Cam asta a facut si Andreea cu mine, m-a schimbat in bine, mi-a fost alaturi la orice ora, in orice moment, iar sfaturile ei au fost date din inima. M-a ajutat sa ma schimb in doar cateva luni de cand ne cunoastem, iar zilnic am de invatat ceva de la ea...si pentru asta ii multumesc ei si lui Dumnezeu ca am intalnit-o si ca suntem prietene.

La multi ani! <3 


Cu dragoste,
Alinuta

2 comentarii: Leave Your Comments

  1. Excelenta reteta, draga mea! Creativitatea de care ai dat dovada si produsul finit mi-au facut ziua frumoasa! Tortul foarte echilibrat, cu un blat foarte pufos si perfect insiropat, a fost atractia serii! Multumesc frumos pentru urari si astept cu nerabdare urmatoare ocazie speciala pentru a-mi surprinde inca o data invitatii cu minunatele tale produse!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase si pentru aprecieri. Bucataria mea este fericita sa vada si in viitor cum duc la bun sfarsit prajiturile pentru tine cu cel mai mare drag!

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts