background img

Noutati

Saratele

Ne continuam aventura in mirosurile copilariei, cu o reteta draga mie. SARATELE !!!
Imi aduc aminte cum mamaie facea boluri intregi de saratele pe care le mancam afara cu ceilalti copii si cum la petrecerile de pe strada erau nelipsite alaturi de nucile umblute si adorate de toti vecinii si alaturi de aceea apa colorata si indulcita de ii spuneam tec si pe care ne bateam ca turcii. 
 Am avut comanda de prajituri, prajituri la libera alegere indeplinind doar o conditie: " Amintiri din copilarie " si am ales printre altele si saratele.

INGREDIENTE ( pentru o portie)

1 ou mare 
1 borcan smantana ( 800 gr)
1 borcan ( 800 gr )unt cubulete sau untura ( daca este in perioada Craciunului, sau aproaer de taierea porcului, chiar daca nu suna foarte bine, aceea grasime de la porc numita osanza, alba ca laptele este cea mai buna grasime pentru fursecuri )
sare
chimen/ mac/ usan 
faina cat cuprinde

Sa prajiturim 
Ingredientele se amesteca si incep sa se faca bilute pentru a le coace.
Depinde ce forme avem, eu am 3 forme de satatele dar am folosit doar 2, una mare si cealalta cu 5 figurne diferite. 

Sa vedeam ce a iesit!!!!







0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts