background img

Noutati

Mic dejun cu si pentru prieteni


Cand vad smochine la piata sau in supermarket gandul imi zboara la copilarie, la momentul cand ma urcam in smochinul din curte si coboram cu burtica cat un balon. Cand le desfac si le vad asa rosiatice si " sanatoase " in interior ma gandesc imediat la ce imi spunea bunica mea, spre sfarsitul toamnei, cand imbracam cu o patura smochinul " Il imbracam pentru a le proteja de frig, altfel fructele vor fi galbene si palide in anul urmator ".
Am incercat sa retraiesc momentele acelea intr-o dimineata si mi-am pregatit un mic dejun cu smochine. 

  Despre smochine....
Smochinul in trecut....
  In Biblie, dupa caderea in pacat, Adam si Eva isi acoperau goliciunea cu frunze de smochin. 
Buddha a atins iluminarea sub un smochin, iar Profetul Mahomed considerea fructele c
coborate din Paradis , deoarece nu aveau samburi. 
  
Smochinul in zilele noastre ...
  Smochinele ne ajuta in reglarea tensiunii, in controlul greutatii (sunt bogate in fibre), imbunatateste digestia, ajuta la fixarea caluciului in oase si datorita continutului mare de vitamina A, protezeaja vederea. 


INGREDIENTE
  • 1 lingura fulgi de ovaz
  • 1 lingura fulgi de grau
  • 2-3 smochine
  • 4-5 linguri iaurt 
  • cateva merisoare
  • o lingurita seminte de in

Cu dragoste,
Alinuta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts